Αρχή Λειτουργίας της Εισόδου Πληκτρολογίου
Τα Windows Forms χειρίζονται την είσοδο πληκτρολογίου δημιουργώντας συμβάντα πληκτρολογίου ως απόκριση σε μηνύματα των Windows. Οι περισσότερες εφαρμογές Windows Forms χειρίζονται την είσοδο πληκτρολογίου αποκλειστικά επεξεργαζόμενες συμβάντα πληκτρολογίου. Ωστόσο, για να υλοποιήσετε πιο προηγμένα σενάρια εισόδου πληκτρολογίου (όπως η αναχαίτιση πατημάτων πλήκτρων πριν φτάσουν σε ένα στοιχείο ελέγχου), είναι απαραίτητο να κατανοήσετε πώς λειτουργούν τα μηνύματα πληκτρολογίου. Αυτό το θέμα περιγράφει τους τύπους δεδομένων πατημάτων πλήκτρων που μπορούν να αναγνωρίσουν τα Windows Forms και περιγράφει πώς παραδίδονται τα μηνύματα πληκτρολογίου. Για πληροφορίες σχετικά με τα συμβάντα πληκτρολογίου, ανατρέξτε στο Χρήση Συμβάντων Πληκτρολογίου.
Τα Windows Forms αναγνωρίζουν την είσοδο πληκτρολογίου ως εικονικούς κωδικούς πλήκτρων που αντιπροσωπεύονται από την δυαδική Keys
απαρίθμηση. Η Keys
απαρίθμηση σάς επιτρέπει να συνδυάσετε μια σειρά πατημάτων πλήκτρων για να δημιουργήσετε μια μοναδική τιμή, η οποία αντιστοιχεί στις τιμές που συνοδεύονται από τα μηνύματα των Windows WM_KEYDOWN
και WM_SYSKEYDOWN
. Οι περισσότερες φυσικές λειτουργίες πλήκτρων μπορούν να ανιχνευθούν χειριζόμενοι τα συμβάντα KeyDown
ή KeyUp
.
Τα πλήκτρα χαρακτήρων είναι ένα υποσύνολο της απαρίθμησης Keys
, που αντιστοιχούν σε τιμές που συνοδεύονται από τα μηνύματα των Windows WM_CHAR
και WM_SYSCHAR
. Εάν ένας συνδυασμός πατημάτων πλήκτρων παράγει έναν χαρακτήρα, μπορείτε να τον ανιχνεύσετε χειριζόμενοι το συμβάν KeyPress
. Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το αντικείμενο Keyboard
που εκτίθεται από τη διασύνδεση προγραμματισμού Visual Basic για να αναγνωρίσετε και να στείλετε πατημένα πλήκτρα. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στο Πρόσβαση στο Πληκτρολόγιο.
Όπως αναφέρεται παραπάνω, τρία συμβάντα που σχετίζονται με το πληκτρολόγιο μπορούν να συμβούν σε ένα στοιχείο ελέγχου. Η ακόλουθη είναι η γενική σειρά με την οποία συμβαίνουν αυτά τα συμβάντα:
- Ο χρήστης πατάει το πλήκτρο "a". Το πλήκτρο προεπεξεργάζεται και αποστέλλεται και συμβαίνει ένα συμβάν
KeyDown
.
- Ο χρήστης κρατά πατημένο το πλήκτρο "a". Το πλήκτρο προεπεξεργάζεται και αποστέλλεται και συμβαίνει ένα συμβάν
KeyPress
.
- Αυτό το συμβάν συμβαίνει πολλές φορές εάν ο χρήστης κρατά πατημένο το πλήκτρο.
- Ο χρήστης αφήνει το πλήκτρο "a". Το πλήκτρο προεπεξεργάζεται και αποστέλλεται και συμβαίνει ένα συμβάν
KeyUp
.